Használhatatlan a Móricz Zsigmond körtéren átvezetett kétirányú kerékpáros nyom az ott várakozó buszoktól. Az illetékes BKK tud a probléma létezéséről, de azt nem kívánja orvosolni hatékonyabb forgalomszervezéssel vagy forgalomtechnikai jelek felfestésével. Ezért a bejelentés óta eltelt több mint 1 év alatt semmi sem változott.
Nézd meg a képhez tartozó bejelentést a Járókelőn
Szélmalomharcot vív a BKK a rongálással
A BKK-nak folyamatos problémát jelent a közterületen elhelyezett utastájékoztató elemeik rongálása. Legyen szó a jegyautomatákra ragasztott információs matricákról, forgalmi változást jelző táblákról vagy éppenséggel egy aluljáróban elhelyezett térképről. A vandálok semmit sem kímélnek és még az sem zavarja őket, ha a biztonsági kamera rögzíti a tettüket.
Miért kell megvárni, hogy kiszakadjanak az ülések?
A 4-6-os villamos vonalán járó 2024-es pályaszámú Combino üléshuzata a szakadás előtti pillanatokban van a bejelentéshez csatolt képek tanúsága szerint. Felmerül bennünk a kérdés, hogy miért nem cserélték le korábban a huzatot és miért kell megvárni, míg ez a villamos is átesik tervezett nagyfelújításon?
Korlátozott megközelíthetőség
A Mexikói úton lévő, mozgássérült gyermekek számára fenntartott Mozgásjavító Általános Iskola buszmegállója gyakorlatilag használhatatlan kerekesszékkel a megálló 1,5 méteres szélességéből adódóan. Az illetékes Budapest Közút válasza alapján a probléma megoldása nem várható rövid távon, mert az csak a BKV Zrt. kezelésében lévő Mexikói úti ex-villamosvágányok beépítésével orvosolható.
Tolódik az M3-as régi lengőkapaszkodóinak cseréje
Az első felújított M3-as metrószerelvény átadása óta, azaz több mint 1 éve várnak az utasok arra, hogy a BKV a régi lengőkapaszkodókat száműzze a régi-új szerelvényekből, melyek nem csak esztétikailag nem illenek a felújított környezetükbe, de rendkívüli módon csúsznak is az új fémrudakon. A BKK válasza szerint az egységes kép megőrzése érdekében az M2-es és az M4-es vonalon futó Alstom szerelvényeken található lengőkapaszkodókhoz hasonló kapaszkodók beszerzése már folyamatban van.
III. kerület: Akadálymentesítette az önkormányzat az óbudai Fő téren átmenő EuroVelo6 nyomvonalát.
VIII. kerület: A Futó utca díszburkolatát rekordidő alatt javította az illetékes.
IX. kerület: Ahogy arra bejelentőnk rávilágított, a Petőfi híd pesti hídfőjének járdái lépcsőkben végződnek, ezért kerekesszékkel és babakocsival használhatatlanok.
X. kerület: Bejelentőnk, Sz.V. kerékpártámaszokat szeretne kérni az Óhegy park szélére a nyilvános WC mellé.
XI. kerület: A felújítás után januárban átadott Műegyetem rakpart zöldterületének még nem jelöltek ki kezelőt, ezért a szalagvágás óta fogynak a növények és egyre szemetesebb a terület.
XIII. kerület: A folyamatos szankcionálás ellenére is a járda teljes szélességében parkolnak az autók a Radnóti Miklós utcában.
Egy folyamatban lévő ingatlan beruházás kapcsán kivágták az Esztergomi út egy szakaszán az egészséges fasort.
XIV. kerület: Zugló külső részeit is felemészti a szabálytalan parkolás. A járdán parkolnak az Egressy téren, a Tihany utcában pedig zöldterületen.
XVI. kerület: A történelem egy apró darabkáját hagyta az önkormányzat a Nagyvárad utca sarkán. Hajdan ezek utcanév- és KRESZ-táblák voltak.
A Szilas patak menti fácskák nagy része kiszáradt, ezért az önkormányzat intézkedett a fák vágásáról és pótlásáról.
A Sarkad utcai kerékpárút közúti csatlakozását nem fejezték be, az okokat bejelentőnk szeretné megtudni.
XVII. kerület: Kiszedte az FCSM a Rákos patakban elsüllyedt autógumit és bevásárlókocsit.
XXI. kerület: Az FCSM munkatársai kitakarították az eldugult víznyelőket a Karácsony Sándor utcai gyalogátkelő teljes hosszában.