Ha megosztod, megoldod.

A Járókelő csapat 2012 óta segít a városlakóknak abban, hogy
bejelenthessék a kátyúkat, letört szemeteseket, lekopott zebrákat és
egyéb közterületi problémákat a lakóhelyükön.

Át tud kelni biciklivel a kráteres villamossíneken?

Át tud kelni biciklivel a kráteres villamossíneken?

2013. március 21. - Járókelők

Két bejelentés is érkezett a Jarokelo.hu-ra a Szilágyi Erzsébet fasori villamossínekről, ahol az átkelést jelentősen megnehezíti a bomladozó aszfalt.

A Városjáró blog töltötte fel a lenti képet a Szilágyi Erzsébet fasor XII. kerületi részéről. A beszámoló szerint  a hurokvágány sínszálai melletti aszfaltburkolatok kráteresre porladtak, és a síneken van átvezetve a Bel-Buda-Hűvösvölgy közötti futó kerékpár útvonal is.varosjaro0321.jpg

Ugyanerről az útszakaszról (a II. kerületi részről) egy névtelen felhasználó is töltött fel képet.sin3.jpg

******

Szemetet, kátyút, késő templomórát látott? Jelentse be a Jarokelo.hu oldalon keresztül,
és mi továbbítjuk az illetékes szervezetnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jarokelok.blog.hu/api/trackback/id/tr915157972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OkoskaTo:rp 2013.03.21. 15:41:53

Ez kiépített tükörsima velodrom a Thököly út - Hungária körút kereszteződés kerékpársávjához képest, ahol az átmegy az 1-es villamoson.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2013.03.21. 15:43:54

Nemrég korrigáltak hasonló lyukakat az autós sávoknak a fővágány folytatásában. Azt a részt a főváros kezeli, ezt már nem. (?)

blah 2013.03.21. 15:58:08

mi ezzel a gond? a legtöbb autóúthoz képest még jól is néz ki.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2013.03.21. 16:05:09

Ezerszer mentem már itt át biciklivel, és még élek.

Don Quixote de la Ferko 2013.03.21. 16:30:08

Jaj, jaj, jaj.

Nem egy hely van a városban, ahol a megengedett 50-es tempó helyett lelassítva 10-20-30-as tempóval megyek át, mert nem akarom szétveretni a futóművet.

Ugye nem nagy baj, ha nem érdekel a tekerődroidok baja. Lelassít, szép nyugodtan átmegy rajta, mint azt napi szinten a fentebb említett helyen általában tízezernyi autós teszi, oszt jónapot. Ennyire egyszerű. Ha az autósok képesek erre, a bringások is. Ha nem, akkor meg szétveri a seggét a nyereg, baromira nem tud érdekelni.

2013.03.21. 16:30:37

Hát az én biciklimnek ez meg se kottyanna. Ezért nem kell virsligumis hipszterfixivel nyomulni a városban.

Elijah_Baley 2013.03.21. 16:34:34

triálgép kell pestre, minden más keró felesleges felvágóskodás...

vasziljevics 2013.03.21. 16:42:56

ugyan már gyerekek, száz ilyet (sőt, még ilyenebbet) lehet mutatni szerte a városban.

norbonc 2013.03.21. 16:43:38

@shitgun: Pedig fixinél,ss-nél nincs jobb a városi bringázáshoz.Persze most a rendszeres,egész éves bringázásra gondolok.Mutogatni persze szuper az ezer drága alkatrészes MTB,DH-gép is:)

norbonc 2013.03.21. 16:44:23

@vasziljevics: Igy van!Rohad a város nagy része.

Szelid sunmalac 2013.03.21. 17:03:52

Hat most hirtelenjeben nnem is tudom hova szarjak ijedtemben!

Cecan Basescu 2013.03.21. 17:08:17

Amúgy sem lehet itt normálisan haladni, max. ha épp elment a villamos, amúgy meg a babakocsisok és botos öregek állnak lesben, hogy keresztezzék az utadat.

mildi 2013.03.21. 17:18:55

ezen simán át lehet menni, legalábbis az én bringámnak meg se kottyanna. de ettől még gáz.

Kandaláber 2013.03.21. 17:28:44

Hogyha az autókat vezetőknek lenne olyan rázkódás, gödör, hupli élménye, mint a budapesti kerékpárinfrastruktura használóinak, kiemelt fokozattal sötétben, esőben, akkor a fenti autósok már tüntetnének alapvető emberi jogaik érdekében.

A kerékpáros érdekvédelem gyerekcipőben van Magyarországon, látszatérdekvédők (Magyar Kerékpárosklub), és már szükségtelennek feleslegesnek nyilvánított rendezvények (Critical Mass<-Hajtás Pajtás vezető által felszámolva) hagyják lerohadni a még létező kerékpáros építményeket, viszont nagy dirrel-durral propagálnak tessék-lássék, az EU-s szabványokkal jellemzően köszönőviszonyban sem álló, balesetveszélyes, kényelmetlen, pár év alatt még kevésbé használható és veszélyes megoldásokat. Aránytalanul magas költségekkel.

Amikor egy autós fentebb siránkozik, hogy "vannak" olyan helyek, ahol le kell lassítania, akkor egy kerékpáros, ha a kötelezően számára előírt infrastruktúrát használja, gyakorlatilag permanensen hullámos útfelületen kénytelen közlekedni, ahol 2-3-4-5 centis szintsüllyedések olyan rázkódást okoznakj, amilyet egy autós az ülésen ülve, rugóval, lökhárítóval felszerelve, szinte sosem.

Ha valaki nem hiszi, vannak ennek mérésére alkalmas műszerek, akár a Szilágyi kerékpárútján és a mellette lévő utakon végigmenve, le lehet mérni a különbséget.

Überspannung 2013.03.21. 17:29:24

Ismerem ezt a helyet, a valóságban rosszabb, mint amilyennek a képen látszik. Nem csak az a probléma, hogy gödrös, hanem az, ahogy gödrös. Mert a sínek a gödrökkel együtt nagyon kis szögben metszik a kerékpárutat, ezért ha egyenesen hajt át rajta valaki, akkor megvezeti a kereket, főleg ha nedves a sín, és abból zakó lehet. Amíg ki nem javítják (kb. pár évtized), addig a sínekre merőlegesen célszerű átgurulni rajta, tehát még kacsázni is kell.

mrZ (törölt) 2013.03.21. 17:29:32

Ne a hibát lásd hanem a lehetőséget.
Kicsit tovább mélyíted, és megvan egy bicajszervíz+orvosi praxis bevétele.

Überspannung 2013.03.21. 17:32:52

@Kandaláber: Ez amúgy igaz. A Budagyöngye alatt is össze-vissza fel van púposodva ez a kerékpárút egy szakaszon.

2013.03.21. 17:37:30

@norbonc: tök off, de sose értettem meg, hogy mitől jobb egy fixi/ss, mint egy moderált mtb városba, főleg olyan városba, ahol a képen látható akadályok mindennaposak. Az én cangám 13 kiló, van elöl egy 100 millis teleszkópja, ergó nem veri szét a csuklómat a kormány, van 24 sebessége, tehát tudok tényleg gyorsan gyorsítani, és simán megyek 40-et sík terepen, a kereke meg kissé traktor ugyan, de nem akad a sínbe (nem egyszer láttam virsligumi miatt méretes taknyolást), nem csúszkál, plusz van egy hidrás tárcsafék rajta, ami ott állít meg, ahol akarom. Ezzel szemben a fixi/ss az egy áttétel miatt nehezen lódítható be, nincs áttételi lehetőség a változatos tempót kínáló szakaszon, sok idióta meg féket se tesz rá. Hogy lenne ez jobb. Ja, és az enyém alig került egy havi átlegfizuba, a csittifitti Csepelfixik jó, ha 20-30-cal olcsóbbak. Mindenesetre én a képen látható akadályt kis túlzással észre sem veszem.

Kandaláber 2013.03.21. 17:44:50

@Tisztelt Roll!: Egy év alatt a budapesti kerékpáros infrastruktúra felét + város környékieket is használom és látom, ez a - borzalmasan lepusztult - kerékpárút, amin az elmúlt hetekben volt szerencsém párszor végigmenni, esőben és sötétben is, egyáltalán nem kiugróan rossz a többihez képest.

Az autósoknak pedig, akik idejönnek észt osztani, az volán mögül kinézve oldalra, fogalmuk sincs a valóságról, azt hiszik, abból kiindulva, hogy nem jók a budapesti utak sem, másnak már csak is jobb lehet.

HuncsiBacsi 2013.03.21. 17:48:02

@Don Quixote de la Ferko:
Drága "felebarátom", neked elég komoly gondjaid vannak a mások helyébe és helyzetébe beleélési képességeiddel. Vagy még sosem jártál ezen a helyen (gyalog vagy bicajjal) akkor nem irkálnál ilyen marhaságokat. Képzeld egy nyári napon/hétvégén több ezer!!! kisgyerekes család karikázik át ezen az útvonalon, és pl. a fiatalabbak, (de már két keréken közlekedők -->jellemzően 10 éve alatti gyerekek) számára még komoly problémát jelent ezen a kátyútengeren (súlyosbítva a villamos sínekkel, amik, ahogy egy korábbi kommentelő írta, meglehetősen lapos szögben keresztezi az útvonalat) ezen a "tankcsapda szerűségen" átevickélni.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.03.21. 17:51:04

Négy éve estem ott egy nagyot.
Tossy-ficam, azóta se jött rendbe a vállam teljesen.

dailyshark.blog.hu/2009/09/10/az_ember_esendo_a_bringas_meg_inkabb

ccvv 2013.03.21. 17:56:59

@Don Quixote de la Ferko:
Kár beszólni a bringásoknak. Nekem is van autóm, de lehet, hogy azért jobb a közlekedés Budapesten, mert ha nem muszáj, nem használom, hanem biciklizem. Tudom, egy fecske nem csinál fecskét, de valahol el kell kezdeni.

Egyébként körülbelül a képen látható helyen estem hatalmasat, nem ötvennel-negyvennel-harminccal. Egy bringának elég, ha például este van és kicsit vizes az út, már jön is a repülés.

Zigomer Trubahin · ertedmar.blog.hu: Én is. Csak egyszer repültem is, nem csak "mentem"...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.03.21. 18:00:16

Bár az blogajánlóban a kerékpárosokra van kihegyezve a cím, ez - és a hurokvégállomás másik felén lévő - átjáró a babakocsisoknak, a kerekesszékeseknek és MINDENKINEK balesetveszélyt jelent. Nincs apelláta, ezt haladéktalanul (és hasadéktalanul!) javítani kell. És nem érdekes, hogy az 59-es pályáját a BKV mikor is szándékozik majd, talán, esetleg, egyszerkor, majdan komplexen felújítani.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.03.21. 18:03:27

@Cecan Basescu: Az egész bringagyalog egy kibaszott rémálom!

Martian (törölt) 2013.03.21. 18:07:42

A kerékpáros úthálózat nagyrészt pénzkidobás volt... de itt két lehetőség van (amíg nem javítják ki):
- lassan menni, áttolni,
- a Szilágyin döngetni.

Sea-you 2013.03.21. 18:08:10

@shitgun:
Tobb hatranya is van a teleszkopos montinak:

1) Sokkal tobb energiat visz el, h a szeles gumikat hajtod elore
2) Bekapcsolt teleszkopnal hajtas kozben is egy csomo enerigat pazarolsz.

Ugyan nekem nem fixim van de gondolom jo moka lehet.

2013.03.21. 18:12:44

@Sea-you: kormányról lockolható teleszkóp:pipa:) Meg különben se félmillás, levegős hintateleszkóp. De szerintem a fix áttétel a városra jellemző gyakori kigyorsítós-lassítós közlekedés mellett nem kisebb megterhelés, én meg inkább izmosítom a combom, minthogy szenvedjek elindulásnál, meg kapkodjam a levegőt, ha fékezni kéne, de nincs mivel. Nekem sincs fixim, és én is kipróbálnám, biztos jópofa dolog, csak melóba nem járnék vele.

Gera 2013.03.21. 18:16:59

Biciklivel ezen röhögve át lehet menni szerintem, de babakocsival elég embert próbáló lehet.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.03.21. 18:20:27

@Gera: Igen, át lehet, ha épp nem sűrű a forgalom. De vedd hozzá azt, ha megy ott 3-4 gyalogos, meg mindkét irányba bringások. Akkor azért könnyebben megtörténik a baj. Én gyerekkorom óta bringáztam és soha ekkorát nem estem még, mint ott. Sőt, általában nem szoktam esni...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.03.21. 18:21:36

@városjáró: Négy év után? Nem hinném, hogy bármit tudnák bizonyítani, különben is, nyilván rá lehet fogni, hogy "nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedett".

mirx 2013.03.21. 18:28:07

@városjáró: egyetértek, én már rég pereltem volna

Sea-you 2013.03.21. 18:35:33

@shitgun: persze lockolhatod, de akkor meg minek is van? :) Csak plusz suly amit magaddal cipelsz. Nekem is volt, aztan miutan elloptak a bringamat az ujon mar nincs. Szar az ut, probalok nem a viakoloros retteneten haladni hanem a betonuton ahol lehetseges.

2013.03.21. 18:40:22

@Sea-you: igazság szerint nem szoktam lockolni, de lehetne:) Sima, meredek felfelén nyeregből kiállva azért jól jön a rögzíthetőség. A súly nem zavar, az, hogy 9 vagy 13 kiló, városban szerintem mit sem számít. Ellenben bátran nekimehetek (vagy le) a padkának, úthibának, és a macskakó sem sem rázza szét a kezem. De tényleg nem flémelni akarok, felőlem aztán mindenki azzal tolja, amivel jólesik.

Sea-you 2013.03.21. 18:43:02

@shitgun: van itt par troll, de ez nem flem, hanem ervek utkoztetese :)

Mivel 99%ban a varosban, betonon kozlekedek, nekem nincs szuksegem ra, de elfogadom h ha vki eljar erdobe es vagy ilyesmi annak hasznos. Az en esetemben csak felesleges suly volt.

2013.03.21. 18:51:22

@Sea-you: nálam kb 80% a város, de én amolyan biztonságai ember vagyok, szeretem ha masszív, strapabíró vas van alattam némi kényelmi funkcióval, és beáldozom a könnyű suhanást, meg a kis önsúlyt:) A 85 kilóm alatt plusz 2-3 úgyse számít.

Cecan Basescu 2013.03.21. 18:59:07

@városjáró: No, igen. Itt nem is az a szar, hogy tankcsapda van a sín mindkét oldalán, hanem hogy merőlegesen ildomos keresztezni, ami egy szembe jövő bringás/tata/babakocsis/gyerekcsorda esetén "mókás" helyzeteket szül, aztán még be kell céloznod, ha átérsz akkor hol fogsz elslisszolni a villamosra várók a parkból kieső csöves és a péktől a villamoshoz rohanó emberek közt... Nehéz a bringások élete.

2013.03.21. 19:25:29

@Don Quixote de la Ferko: idióta vagy, nem az a baj, hogy nem tud 40-el átmenni hanem az, hogy 2 kerekű könnyen elcsúszik / belecsúszik a kerék a résbe, balesetveszélyes.
én is mentem át ilyen helyen rengetegszer, de2x estem is. egyszer szinte elütöttek, eléggé hajszálon múlott.

Don Quixote de la Ferko 2013.03.21. 19:46:12

@A csótány is ember: (De te nem)

Ha tanultál volna KRESZ-t, akkor tudnád, amiről beszélsz, azt úgy hívják a "sebesség helytelen megválasztása". Bizony, következményekkel jár. Ez néha fájdalmas. Odafigyelés, ha kell leszállás.

Vagy inkább bontsák fel a sínt, mert a bringásnak zsenánt a normális közlekedés?

2013.03.21. 19:55:52

@Don Quixote de la Ferko: ilyet akkor mondj ha majd te is szívesen kiszállsz áttolni a járműved egy kereszteződésen.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.03.21. 19:57:59

@Don Quixote de la Ferko: Szerintem nézzük tágabban a problémát, mint a biciklisek egyetlen szemszöge. Nekik SEM jó, gyalogosoknak SEM jó, a babakocsisoknak SEM jó. Nota bene a villamosnak SEM jó.

Tehát elég sok szereplőnek ROSSZ ahhoz, hogy megcsinálják végre. ÉS EZ KELL LEGYEN A LÉNYEG!

Don Quixote de la Ferko 2013.03.21. 20:02:30

@A csótány is ember:

Látom a figyelmes olvasás nem erősséged.
Egy kis emlékeztető:

"Nem egy hely van a városban, ahol a megengedett 50-es tempó helyett lelassítva 10-20-30-as tempóval megyek át, mert nem akarom szétveretni a futóművet."

Örülök, hogy segíthettem.

Gera 2013.03.21. 20:10:36

@Daily Shark: Jó, hát én nem mondom, hogy nem szar, meg nem kéne megcsinálni. Gondolom az esésben azért némi bénázás is volt. Én úgy tíz éve estem utoljára, egy zebránál lementem a padkáról gyökkettővel és egy lendülettel átestem a kormány felett, nem kis derültséget okozva a villamosmegállóban álldogálóknak :) Azóta se értem, hogy sikerült.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.21. 20:22:25

@Daily Shark: "Négy éve estem ott egy nagyot."

A vakok is arra bringáznak?

2013.03.21. 20:26:54

Don Quiferkóval ne törődjetek, ahány bringás témát láttam az indexen, mindig ott trollkodik

a Szilágyi kerékpárút nem csak itt borzalmas, az egész koncepció borzalmas, a nem derékszögű sín pedig önmagában is veszélyforrás, ahogy már írták is, megvezeti a keskeny kereket, nekem is sikerült már egy ilyen átvezetésben átesnem a bringán (nem mert olyan kezdő lennék, elég egy kis figyelmetlenség)

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.21. 20:28:30

@Cecan Basescu: "Nehéz a bringások élete."
Most könnyekig hatódtam... csak hozzáteszem, hogy az autósok élete a legnehezebb. Ennek ellenére mégsem akarnak bringások lenni.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.21. 20:34:23

@wowww: "az egész koncepció borzalmas, a nem derékszögű sín pedig önmagában is veszélyforrás, ahogy már írták is, megvezeti a keskeny kereket, nekem is sikerült már egy ilyen átvezetésben átesnem a bringán"

Felhívnám becses figyelmed arra, hogy a villamos síneket a villamosok használják, én sem értem, hogy miért kell azon biciklizni, amikor fel lehetne szállni a villamosra is.

MoxNox 2013.03.21. 21:02:54

Ahogy az utolsó képen látszik is, itt ér véget egy ideig a bringaút, úgyhogy amúgy is tolni kéne ;)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.03.21. 21:16:17

@MoxNox: Véget ér, de csak a 61-es megállójának hosszáig. A pékség után megint élővé válik. Igazándiból ez egy nagyon elhanyagolt és egyéb szempontból is balesetveszélyes bringa-gyalog járda. Még a kitett táblák sem egyformák. Van ahol osztott bringaútként van jelölve, van ahol közös gyalog-bringa járdaként. Miközben sem az elválasztó sárga csík sem a bringapiktók nincsenek felfestve.

Funkerman 2013.03.21. 21:19:35

@Don Quixote de la Ferko: Te "kisbarátom" egy igaz seggfej lehetsz. Panaszkodsz a minimum 145ös gumijaidon gördülő futóműveddel?
Gurulj át rajta 7-8 bárra fújt 3 centi széles gumival. Aztán okoskodjál te emberimitátor. És nem a seggét veri szét tudósdoktor, hanem az alhangon 10 ezres kerekét. Ha nem értesz valamihez, halkan húzd meg magad. De minimum ne okoskodjál.

cso zsi 2013.03.21. 21:30:13

Ha kerékpárút, akkor legyen megcsináltatva a...
kiknek is a költségén?

cso zsi 2013.03.21. 21:32:46

@norbonc: "Pedig fixinél,ss-nél nincs jobb a városi bringázáshoz."
Dehogyisnem. Például egy kerékpár az sokkal alkalmasabb. A fixi az nem közúti közlekedésre, forgalomban való részvételre alkalmas biciGli.

Don Quixote de la Ferko 2013.03.21. 21:45:34

@Funkerman:

Így van. De ezzel kapcsolatban az a legnagyobb probléma, hogy a te seggfejed méretét soha a büdös életben nem fogom elérni.
Valamit félreértesz, úgy tűnik bringáséknál nem szokás az értő olvasás. Segítek. Panaszkodik a franc. Azt ti teszitek. Én lelassítok, átmegyek a rossz útszakaszon, oszt hajrá. Nektek is csak ezt ajánlom, láthatóan ki vagytok borulva attól, hogy egy bringásnak is alkalmazkodnia kell(ene).

Jó látni, hogy a tízezres kereket félted. Csak szólok, láthatóan lila fingod nincs a való világról, egy futóműjavítás kicsit húzósabb összeg.

Ha nem tetszik a valós élet, akkor inkább tedd magad takarékra, csak saját magadból csinálsz hülyét az esztelen baromkodásoddal.

01234567 2013.03.21. 21:48:21

@OkoskaTo:rp: Akartam volt én is mondani! :)

01234567 2013.03.21. 21:50:35

@Don Quixote de la Ferko: Kedves Mókus de la Hoja, vagy mi. Tudod miért olyanok az autóutak amilyenek. Mert te így reagálsz pl. a kerékpárosok problémájára. Ha nem érted, kérdezz valakit itt, én lusta vagyok elmagyarázni, kb. te lennél a 100000-ik magyar...

01234567 2013.03.21. 21:53:36

@Kandaláber: Mikor értjük meg. biciklistának, autósnak, gyalogosnak egy a gondja...

ikrab 2013.03.22. 08:21:22

nap mint nap erre járok, inkább kikerülöm ezt a részt az autók között hajtva, mert korábban már kétszer is megborultam itt, megvezetett a sín esőben. pedig mindig vigyázok, hogy többé kevésbé merőlegesen hajtsak át rajta...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2013.03.22. 11:07:18

@hazug fidesznyik: Azt nem tudom, a vakok hol bringáznak, de azt látom, hogy ostoba kötözködők itt kommentelnek.

MoxNox 2013.03.22. 18:35:54

@Don Quixote de la Ferko: Ó igen, mert az autósok egyáltalán nem panaszkodnak a szar utakra, ilyesmit sehol nem hallani, olvasni.

Mindenesetre mindenképp hasznos volt a hozzászólásod, ez a tömény empátia, ez a végtelen bölcsesség amit megosztottál velünk, máris mindenkinek szebb lett a napja.

Aztán persze az is lehet, hogy egy oltári nagy bunkó vagy, aki beböfög ide valamit, aztán hátradől, hogy de jól megmondta. Légy elégedett, és még sok hasonló nagyszerű tettet kívánok az életedben!

MoxNox 2013.03.22. 18:36:44

@városjáró: Igen, tudom, azért írtam, hogy egy ideig. A ;) iróniát akart volna jelezni...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.03.22. 20:59:19

@MoxNox: Bocsesz, nem figyeltem a kacsintós szmájlit.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.04.01. 20:27:12

Pénteken válasz érkezett a BKV-tól, miszerint 26-án hidegaszfalttal ideiglenesen kijavították az átjárót, a szerződött javítócégüktől pedig megrendelték a nagyjavítást.

A válasz szinte idillikusnak is lenne mondható... ha igaz lenne. Csakhogy nem az. Nem hidegaszfaltoztak ugyanis ott le semmit semmikor. Ami még érthető is lehetne, hisze havazás volt, meg különben is... Csak hát akkor miért hazudnak hivatalos levélben? Azt hiszik az emberek a leveleknek hisznek majd és nem a saját szemüknek?! Ezután képzelem mit rendelhettek meg, kicsodától és mikorra is...

IPG 2013.04.03. 12:33:17

Még egy jó ok hogy te használjam azt a kerékpárszart, és kint menjek a virsligumis kerékpárommal az úton.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.04.08. 12:56:41

Mára végre ott termett a hidegaszfalt. Valószínűleg a hétvége második felében csinálhatták - ha nem ma (04.08.) hajnalban. Persze félmunkát végeztek. Csak a bringaút vonalában töltötték ki a krátereket. A gyalogosok, babakocsisok részére nem jutott ebből a "drága" anyagból. Ők le van ejtve.... Ahogy a hurok behaladó (Városmajor utcai) szakaszán sem csináltak semmit - ott továbbra is csak az agyagos sár tölti ki a lukakat. Pedig a bejelentés a hurok mindkét végére szólt!

juan74 2013.04.24. 16:13:57

Jelentem, tegnap reggel leaszfaltozták, javítottak rajta. Már nem életveszélyes, de azért messze van a tökéletestől. És érdekes módon csak az átkelő részt javították, a villamos alatt rohadhat a sín.
De én már ennek is tudok örülni.

www.kepfeltoltes.hu/view/130424/munka_2013_04_23_reggel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

www.kepfeltoltes.hu/view/130424/eredmeny_2013_04_23_este_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.04.24. 18:38:30

@juan74: IGEN! SIKER! Persze a behaladó vágányoknál nem csináltak még semmit. Azt - a munkások szerint - majd egy hét múlva. Mert úgy illogikus :) De hát végülis BKV...

juan74 2013.04.24. 19:08:46

@városjáró: Ne legyenek illúzióink! Már ez is nagy eredmény.

juan74 2013.04.24. 20:18:39

UPDATE! Este ahogy hazatekertem, eltereltek pár méterre, mert konkrétan a sínek és az aszfalt közé locsolták a szurkot, azaz a részletekre is figyelnek. Lovely! Mintha egy normális országban/városban élnénk!

Holnap új fotó várható, kíváncsi vagyok, milyen lett. Ha ez a Járókelő aktivitásának eredménye, akkor rommá kell ezt az országot járókelni. :)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.04.24. 20:32:30

@juan74: A jarokelo.hu ismertté válása nagyon jókor jött. De az is hozzá tartozik a dologhoz, hogy jómagam a kiposztolással párhuzamban vagy 4-5 levélváltást is futtattam a javítás érdekében :)
A minőséget az idő dönti majd el.

kepfeltoltes.hu/130424/atjaro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
www.jarokelo.hu/_data/_media_updates/136674382896_small.jpg

juan74 2013.04.24. 20:36:49

@városjáró: A magam nevében is köszönöm.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.06.07. 13:01:59

Kedves Mindenki!
Az átjáró-saga aktája igaznándiból most kerülhet végleg lezárásra pozitív végeredménnyel. Tegnap délután ugyanis a hiányzó behaladási vágányzóna javítását is elvégezte a BKK/BKV.

kepfeltoltes.hu/view/130607/jani_beh_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mindenkinek köszönöm a segítséget!

törzsmókus 2014.12.21. 15:06:01

@blah: mutass _egy_ ilyen állapotú autóutat.

(hint: hu.wikipedia.org/wiki/Aut%C3%B3%C3%BAt )
süti beállítások módosítása