Ha megosztod, megoldod.

A Járókelő csapat 2012 óta segít a városlakóknak abban, hogy
bejelenthessék a kátyúkat, letört szemeteseket, lekopott zebrákat és
egyéb közterületi problémákat a lakóhelyükön.

Az Infoparkban dolgozol? Reménykedj, hogy ne legyen tűz

Az Infoparkban dolgozol? Reménykedj, hogy ne legyen tűz

2020. február 10. - jarokelo kata

Mert ha igen, akkor nagyon úgy tűnik, hogy a tűzoltóautóknak nem lesz hol megállniuk az épület mellett. Hogy miért? Hát persze, hogy a tilosban parkoló autók miatt. (Keresd a képen a tiltó táblát!)

274557-5df2be65a8522.jpg

A tábla mit sem ér.

Talán nem véletlen, hogy valamit tűzoltó felvonulási területnek hívnak. Ahogyan a nevében is benne van: azért, mert itt tud megállni a kocsi, ami az oltást, így emberéletek és anyagi javak megmentését garantálja. Igazán nem akarjuk az ördögöt a falra festeni, de megdöbbentünk, amikor a láttuk, hogy az Infopark területén lévő épületek szomszédságában így néz ki a "vészsáv".

274558-5df2be68416ab.jpg

Balesetmentes gyalogosközlekedést kívánunk!

Felhasználónk azt írja, a képen látható parkolási helyzet állandósult a Gábor Dénes utcában. Jóllehet, tábla is jelzi, hogy a kijelölt helyen tilos a várakozás. A katasztrófavédelmi igazgatóság hivatala kétségbeesett levélben magyarázza, hogy a kerületi önkormányzatot már többször felszólították a cselekvésre, de hiába. Így most ebben az utcában már biztosan azt mondhatjuk: az illegális lett a megszokott. Ami egyébként nem csak tűzvédelmi okokból aggályos, de a közlekedés szempontjából is kényelmetlen és balesetveszélyes.

Lehetetlen ilyen módon közlekedni, mert az arra járó gépkocsik és gyalogosok az út középén mennek.

írja Bodnár Tibor nevű felhasználónk. A nap fénypontja persze az ebédfutár érkezése, aki miatt percekig áll a forgalom, hiszen az út szélén parkoló kocsisor miatt máshol már nem tud félreállni, csak az út közepén várakozhat, amíg beviszi a rendeléseket.

295862-5e32ff3a9343d.jpg

Úgynevezett bonyolult forgalmi helyzet.

A bejegyzés trackback címe:

https://jarokelok.blog.hu/api/trackback/id/tr5315466060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2020.02.11. 06:17:28

eloszor is, ha tuz van a tuzolto akar ossze is torheti az osszes autot ami tilosban all, el is vontathatjak az osszeset drotkotellel es ugy hogy nem baj ha törik az auto.
masodszor meg a csicska rendoroknek kene odamenni naponta ketszer ed vegig büntetni mindenkit a picsaba, bar etem en hogy konnyebb trafizni a meleg autobol, mint bekokainozott jappikkal vitatkozni csekkíras közben szarfaszuak.

midnight coder 2020.02.11. 06:35:46

@FILTOL: Az infopark tudtommal magánterület, ergo a rendőrök nemigen mehetnek oda büntetni. Másrészt, azt kellett volna a tökénél fogva felakasztani aki anno az Inforparkot tervezte, mert hogy az alapvető gond ott van, hogy az épületek alatt alig van parkolási lehetőség. Ha nem nagyon korán reggel érkezel, akkor halvány esélyed sincs arra hogy parkolót találj kilométeres körzeten belül. Ami mondjuk azoknak szopacs, akik mondjuk 10-re jönnének egy meetingre.

velizar 2020.02.11. 06:41:54

ezek mikor készültek? mert tavaly elköltözött onnan az itsh, és jelentősen csökkent a zsúfoltság.

Calibaan 2020.02.11. 06:42:48

@midnight coder: mikor ott dolgoztam a következő tömegközlekedés bő 10 perc sétára volt, ez változott azóta?

Pic 2020.02.11. 07:59:14

alapvetően a pénzéhes ingatlanfejlesztés a ludas a történetben. Én 20 éve dolgoztam ott amikor még villamos sem járt arra. Ha tömegközlekedés, akkor ki kellett sétálni a Petőfi hídhoz...
Már akkoriban is túlzsúfolt volt a környék, mert autót, autós közlekedést nem nagyon terveztek a történetbe. Se a közlekedés, se parkolás, se mélygarázs szempontjából. Nálunk 150 emberre jutott 6-8 mélygarázs hely, de nem is volt több, a garázs 100%-on pörgött.

Tartalom 2020.02.11. 08:04:35

@midnight coder: büntethetnek mert a kresz szabályai vonatkoznak minden kitáblázott területre, még a tesco parkolóra is.

halaloszto 2020.02.11. 08:13:16

@Calibaan: sajnos nem elég ha a célponthoz közel van tömegközlekedés. a kiindulási ponthoz közel is kell legyen, meg a kettő között végig.

Tartalom 2020.02.11. 08:14:47

@FILTOL: "eloszor is, ha tuz van a tuzolto akar ossze is torheti az osszes autot ami tilosban all, el is vontathatjak az osszeset drotkotellel es ugy hogy nem baj ha törik az auto."

Mire összetöri, addig leég a ház és benne az emberek. A Magyarországon használatos tűzoltóautók pedig nem amerikai gyártmányok, azaz az anyag ki van hazudva belőlük, azaz az törne előbb össze, és a tűzoltóknak el kell számolni vele. A Rosenbergerek szépségversenydizájnra mennek, de valójában papírvékony lemezautók olcsón összrakva, drágán a márkát meg a formatervezést eladva. A Rába BM-Heros meg egy rossz vicc, azaz magasított alvázú, bányában használatos kőszállító teherautóra rávart szerkocsifelépítmény pirosfehérre festve semmi több...

Egri2 2020.02.11. 08:27:09

Nem rendőrség, meg büntetés kell. Egy trailer kell, aki szép sorban elkezdi elvinni ezeket a renitenseket. Higgyétek el, amint beállít a 3. autóért, minden renitens pánikszerűen eltakarítaná az autóját onnan, mert híre menne, hogy mostantól TÉNYLEG elviszik a tilosban parkolók kocsijait.

Aztán ezt ismételni. Szerintem a 3. napon már rend lenne. Ez ennyire egyszerű.

CyberPunK 2020.02.11. 08:37:58

@Egri2: Jó, kijön a lopóautó, mármint az az egy ami van a városra. Felszed egyet, elviszi, lerakja, visszajön. Ez így egy óra. Óránként egy tahó a városra. Jó matekot. :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.02.11. 08:38:23

@Calibaan: ott áll meg mellette az 1-es villamos.

Azokat az autókat, amik a busznak vannak útban, szokták büntetni. Az itt bent állókat szerintem soha. Lehet el kéne kezdeni. Én ITSH-sként dolgoztam ott pár évet, azóta ez van. Örömmel látom, hogy mióta elköltöztünk, azóta se változott semmi :D.

balogh z 2020.02.11. 08:49:58

Ilyen esetben nem a tűzoltóság / katasztrófavédelem az aki ellenőrzi hogy a tűzvédelmi szabályzatnak megfelelőek-e a körülmények? Ha egy társasházat meg lehet büntetni egy folyosóra rakott virágládáért ami torlaszolja a menekülési vagy felvonulási utat, akkor ilyen esetben nehogy már ne lehessen hivatalosan eljárni.

Nagykörúton túli magyar 2020.02.11. 08:50:25

Nem tudom, de én egyetlen egy megállni tilos táblát sem látok a képeken. Akkor meg mégis mi tiltaná, hogy ott megálljanak az autók??
A tűzoltóautó meg nem parkolóhelyet keres basszus, az megáll az utca közepén, és kész. Jó hogy el nem megy már a parkolóautómatához jegyet venni... :))

Nagykörúton túli magyar 2020.02.11. 08:54:20

@Tartalom: magánterületen a rendőrök önmaguk nem büntetnek szabálysértésért. Legfeljebb a tulajdonos (üzemeltető). Ő szállíttathatja el az autókat például, aztán kiszámlázhatja a költségeket az autótulajnak. És a bíróság jogosnak veszi, hiszen a kresz szabályai érvényesek a területre.

midnightcoder2 2020.02.11. 08:59:49

@Calibaan: Változott, azóta ott áll meg az 1-es villamos, csak tudod nem mindenki a belvárosból jön.

Medgar 2020.02.11. 09:02:06

@Tartalom: Amennyiben közforgalom számára megnyitott magánterület a rendrőr büntethet. De nyugi, ha szükséges a tűzoltók fél perc alatt lerendezik a tilosban parkolókat...

Void Bunkoid 2020.02.11. 09:07:48

Vigyázó szemetek az M1-re vessétek, és kövessétek a riporternőt. Ti is erőltessétek azt a biciklit, akkor majd lesz hely a vészsávban :)

eßemfaßom meg áll 2020.02.11. 09:24:02

@Nagykörúton túli magyar: +1

A képekből nem derül ki, hogy ott várakoznak az autók, megállni pedig szabad a várakozni tilos tábla alatt.

Arcade Macho 2020.02.11. 09:26:14

azt hittem nem egy sulycsoport a ket jarmu...

Arcade Macho 2020.02.11. 09:27:38

@midnight coder: "Ami mondjuk azoknak szopacs, akik mondjuk 10-re jönnének egy meetingre."

rakja le a fostos autojat valahol es békávézzon, ez belvaros es ott nem kellene mindenkeppen autoval csapatni...

Arcade Macho 2020.02.11. 09:32:29

@eßemfaßom meg áll: pont latszodik is a kepen, hogy ALLANDOAN ott pakolnak es sertepeltelnek a tilosban parkolo autok korul
elvegre az a tabla azt jelenti, hogyha kell akar egy karton gyufat szalankent is ki lehet pakolni, csak azert az auoto mellett kellene lenni ehhez...

eßemfaßom meg áll 2020.02.11. 09:53:44

@Arcade Macho: a kreszbeli megállásnak nem felétele az autó mellett álldogálás, ülhet is az autóban a sofőr és se az nem látszik a képeken hogy ül-e bennük valaki, se az nem, hogy mennyi ideje állnak ott az autók.

Nagykörúton túli magyar 2020.02.11. 09:54:25

@Arcade Macho:
"csak azert az auoto mellett kellene lenni ehhez... "

Nem kell ott lenni mellette, csak ha "egyéb okból" áll ott. A kresz fogalommeghatározásánál csak az egyéb okból történő megállásnál kötelezi a vezetőt az ott maradásra. A folyamatos rakodás tagmondatában nem!

midnightcoder2 2020.02.11. 09:59:32

@Arcade Macho: Ez az Infopark, nem lakóterület. Amúgy civilizált országokban a belvárosokban is vannak Pl. úgynevezett parkolóházak.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2020.02.11. 10:04:33

@Nagykörúton túli magyar: nyugodtan elhiheted, hogy fixen ott parkolnak, nem csak megalltak.

153, 154 busz is van, nem csak az 1-es. bent az infoparkban meg ez a forditott kozlekedes van: autoke az ut szele, gyalogosoke a kozepe. aki autoval bemegy, az kenytelen lepesben haladni, ami amugy sem baj, mert 20-as tabla is van mindenhol. nem hiszem hogy ez lett volna a cel azzal a terrel, de ha az ott dolgozoknak nem gond, hogy egy parkoloba mennek le, ha setalni akarnak, akkor ennyi. kozteres nem fog odamenni, rendor is csak akkor ha fennforgas van vagy kihivtak.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2020.02.11. 10:05:13

Ami a legjobb hogy a német ügyfeleknek is itt kell megállnia, mert bár van ügyfélparkoló, van 85 ezer nettós portás is, aki a "Herr Ezmegez hier, ich habe ein Termin mit Herrn Azmegez"-re egy nemesen egyszerű "He?"-vel válaszol a kaputelóba. Balkááááááán...

eßemfaßom meg áll 2020.02.11. 10:13:15

@droid_: én pl elhiszem de a képek erre nem bizonyítékok. A 2. képen az egyterü pl épp tolat (ég a tolatólámpja) tehát nyilván nem parkol.

Guszty 2020.02.11. 11:01:12

Egy időben jöttek büntetni a közterületfelügyelők, akkor egy ideig nem parkoltak ott, aztán szépen visszaszivárogtak

Arcade Macho 2020.02.11. 13:01:10

@eßemfaßom meg áll: @Nagykörúton túli magyar: nekem a KRESZszel sok bajom van, pl. az hogy autopalyan siman mehetek a kulsoben 40.000 km/h -val mig a haver eloz engem a belsoban 40.001 km/h -val

ugyanez az idiotizmus fellelheto a ledobom a verdat az ut szelen fogalmakkal, kezdve az elnevezessel
en tenyleg funkcionalis emberke vagyok igy tudatosan el kell kerulom a KRESZ altali fogalmakat!!!

tehat van a megallok egy hangyafasznyira hogy kiugorjak/kipakoljak es van a parkolas, na most lehet itt okoskodni hogy ki mit hogyan csinal a kepen meg ti mit velelmeztek, de azok az autok ott PARKOLNAK, es ez tilos...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.02.11. 13:02:18

A vicc az egészben, hogy az A épület és a híd között ott van egy böszme nagy parkoló, ami tényleg parkoló és 90%-ban 5-10 autó lézeng benne, ugyanis le van zárva sorompóval...persze ha bekamuzod, hogy oda jöttél valamiért, akkor beengednek, de ezt nem sokan teszik meg.

Arcade Macho 2020.02.11. 13:05:52

@Make Valamit: "Ami a legjobb hogy a német ügyfeleknek is itt kell megállnia"

mi ~ 20 eve voltunk nemet nagyvarosban egy ájtiii szoftvercegnel es ott 60 emberre volt ket parkolo, egyik a nagyfonok kabriojanak a masik meg az eppen latogatoban levo masik ceg nagyfonokenek, pont mint itt irtak, hogy ennyi melygarazs pont itt is van

erdekes hogy a sauerkrautok sajat teruletukon ezt akkor valahogyan el tudjak fogadni, de ha atjonnek a Balkanra akkor minden huszadrangu nimandnak a segge ala kell egy auto

ez is egy vélemény 2020.02.11. 13:07:02

Nincs megfelelő mennyiségű hely a parkolásra.

Ilyen egyszerű a magyarázat.

Ha holnaptól büntetnek, akkor a dolgozók nem fognak tudni odajutni, vagy naponta lehúzzák őket büntire, ami a munkamorált eléggé visszaveti.

Ez nyílvánvalóan nem célja a cégeknek, akik irodát bérelnek itt.

ez is egy vélemény 2020.02.11. 13:10:52

@Arcade Macho:

Le kell szerelni a táblákat hogy ne legyen tilos. Máskülönben fizikai képtelenség ennyi dolgozónak idejárni.

Megfontolandó hogy az út egyik oldalát jelölik ki parkolónak, a másik a tűzoltóké, de a kétoldali felvonulási terület kivitelzhetetlen, és tök felesleges.

ez is egy vélemény 2020.02.11. 13:14:31

@eßemfaßom meg áll:

Mindig ott parkolnak.
Én is minden esetben ott parkolok.
Körülbelül 200 autó áll így naponta.

Nincs ugyanis máshol hely.
És mivel a cégek érdeke az, hogy dolgozzunk nekik, nem hiszem hogy beengednek jó szívvel bárkit is büntetgetni.

velizar 2020.02.11. 14:01:15

@Nagykörúton túli magyar: megállni nemcsak ott tilos, ahol ki van táblázva. tábla nélkül is tilos megállni kereszteződésben. a második kép a kitakart rendszámú bimmerrel pedig egy kereszteződés, emiatt megállni sem szabad benne. igen, büntettek meg már miatta munkatársat, nem tudta kimagyarázni.
ezen felül mivel ezek közül egyik út sem egyirányú, a megállás az úttest menetirány szerinti jobb oldalán engedélyezett csak. ergo az alsó képen a kék fiat, és aki még vele egy irányban áll az úttest bal oldalán, szabálytalanul várakozik, ahogy a halványzöld yaris is a fenti képen.

HaCS 2020.02.11. 14:50:01

Kevés a parkolóhely a Lágymányosi öbölben?

Ti most vicceltek ugye? Ennyi parkolófelület sehol a városban nincs máshol. Nézzetek csak át a Duna túlpartjára!

Az egy teljesen más kérdés, hogy a lifttel szemben persze sosem lesz elég.

Arcade Macho 2020.02.11. 14:52:27

@ez is egy vélemény: le kell betonozni a fuvet, minek van ott?
vagy az aulaban lehetne csinalni parkolohelyeket, esetleg olyan emeletes aprkolok is lehetnenek, tokre jo poen lenne :)

Arcade Macho 2020.02.11. 14:53:44

@HaCS: ez nem teljesen igy van!!!
meg kell nezni a Dallas filmsorozatot, hogy a nagyfonok az a felhokarcolo elott is barmikor meg tudott allni

Tisztességes Természettudomány 2020.02.11. 15:00:35

A történetben 3 szereplő van:
1. Odamegy a tűzoltó, elállja az utat.
2. A bunkó viselkedésű autós nem tud kiállni, addig majd nézelődik
3. Az oltáskor arra járó egyéb autós visszatolat, más utcát választ.

a katona fehérben 2020.02.11. 15:27:24

@ez is egy vélemény: igen, te NAGYON FONTOS vagy, ezért neked jár, a tilalmak alól mentesülsz, nehogy húsz métert gyalog kelljen vonszolni a segged. Remélem, azzal tisztában vagy, hogy a tűz meg a baleset nem válogat, akárkinek is képzeled magad.

silverrant 2020.02.11. 15:33:35

Faszom, mindenki azon pörög amin nincs értelme.
Miért lenne tűz ott?
Olyan eszméletlen gyakran törnek ki lángokban irodaházak magyarországon.
Pláne a 21. században építettek.

A bányászbéka segge alatt van a tragikus tűzvész esélye.
A tragikus elolthatatlan tűzvész esélyéből le kell vonni mert az autók éjjel és hétvégén nem parkolnak ott.
hehe csak hogy kötözködjek is.

dr. trafik nomac 2020.02.11. 15:47:30

Jo cikk, tovabba az elsobseget sem adjak meg a jobbkezes keresztezodesekben, vagy a gyalogosoknak. Teljesen balkani az egesz sajnos :(

sirarcheer 2020.02.11. 15:53:59

@dr. trafik nomac: A balkán jó. Ha nyugati, minden szabályt betartató hatóság lenne, akkor meg azon nyíg mindenki, hogy még a gyalogosokat/bicikliseket is megbüntetik ha tilosban megy át, nem csak az autósokat.

sirarcheer 2020.02.11. 15:57:33

Hiába próbál sok ember okoskodni, az autók folyamatosan ott álnak, már a bejáratok előtt is. Még gond a 153-as vágállomása, mert ott is fel van festve sárgával a megállni tilos táblák között a padka, de azt sem érdekel senkit. Ha busznak nem tartan 5 percig a melós kisbuszok között kicentizve beérni a megállóba, akkor jelenleg nem lehet kikerülni a buszt. Kb december óta lett ennyire a durva helyzet.

qwertzu 2020.02.11. 16:08:38

@a katona fehérben: Itt nagyon nem 20 méterről van szó, tényleg közel távol nincs parkoló.

csillan 2020.02.11. 16:51:33

Egy idő után az emberekben is feltámad majd az igény, hogy olyan helyre járjanak dolgozni, ami jól megközelíthető autóval (is), és biztonságosan le tudják tenni az autót munkaidőben. Ez azt jelenti, hogy az Infoparkhoz hasonló építészeti pöcék ki fognak halni, mert már irodakomplexumok terén is egyre nagyobb a kínálat, ráadásul az IT fejlődése miatt egyre több irdai munka elvégezhető otthonról. "Hulljon a férgese" alapon még pár év, és kipukkan az Infopark. (is).

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.11. 18:29:56

Nem kell beszarn!. A tűzoltó egyesbe tesz a szerkocsit és szépen ledarál mindenkit. Nem fognak szarozni. Én jobban tartok a lépcsőházakban nyitva hagyott ajtóktól, mert pont azt a lépcsőházat fogja telibe verni füsttel a tűz, ahol menekülnék.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.11. 18:33:27

@onlajnok: "A vicc az egészben, hogy az A épület és a híd között ott van egy böszme nagy parkoló, ami tényleg parkoló és 90%-ban 5-10 autó lézeng benne" - Mivel hogy az az ELTE tulajdona.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.11. 18:35:28

Különben meg a munkavédelmi hatóságnak kellene ott büntetést osztania!

vernarancs 2020.02.12. 13:58:14

@velizar: Nem. Az ITSH elkoltozott es osszes felszini parkoloba amit bereltek irodahazat epitettek (Ericcson stb) ami tovabb gerjeszti a forgalmat es csokkenti a parkolas lehetoseget. Sokkal szarabb lett a helyzet. Ma mar 8:00 korul sincs szabad parkolo. Regebben 9 elott meg volt neha-neha.

vernarancs 2020.02.12. 14:09:27

@onlajnok: Az A epulet az IBM-e, oda nem mehetsz be napi szinten meg ha kamuzol akkor sem. Ami sokkal szemetebb, hogy anno az ELTE parkoloja nyitva volt mindenki szamara, de ezt lezartak (es allitolag az Infopark uzemeltetoje kerte ezt, hogy ne parkolajank ingyen olyan sokan). Most ott all az egesz tok uresen.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.02.12. 14:12:21

@vernarancs: igen tudom, hogy az IBM-é, nyilván napi szinten nem lehet, mert különben nem lenne félig :D.

A bérelt felszíni parkolók pedig már hamarabb megszűntek mielőtt elköltöztünk. Egy ideig még parkolhattunk a Kopaszi-gáton, mikor már folytak az építkezések, de ugye az a lehetőség csak az ITSH-soknak volt.

Csumega 2020.02.12. 18:09:42

@FILTOL: Nos, a TŰZOLTÓ NEM(!!!) törheti össze a szabálytalanul parkoló autókat SEM!!! NINCS - ilyet megengedő - jogszabály!!!

Körömcsiga 2020.02.12. 19:30:28

Nyugi, rendszeresen büntetik az autósokat. Ahelyett, hogy parkolóházat építenének, inkább még raknak oda irodaházakat nulla mélygarázzsal.

Körömcsiga 2020.02.12. 19:31:59

@Csumega: Ha van, ha nincs, az élet védelmében meg fog történni (egyébként de, ha élet van veszélyben elég sokmindent megtehetnek...). És senkit nem fog érdekelni a pofátlan autós problémája.

Körömcsiga 2020.02.12. 19:33:39

@silverrant: 50% az esélye. Vagy lesz vagy nem.

nektarin005 2020.02.13. 04:52:23

@Csumega: Dehogynem! Az ajtódat is beverheti csákánnyal! Úgy hívják " végszűkség"

Csumega 2020.02.13. 06:30:47

@nektarin005: EBBEN - végszükség - Neked IGAZAD van, csakhogy: NEKED KELL(!!!) bizonyítanod ezt a TÉNYT!!! Ugyanúgy, mint amikor tűz-/káresethez VONULSZ és MÉGIS Beléd mennek... A legtöbbször(!!) - sajnos - a TŰZOLTÓ-t (sofőr és szerparancsnok) "hozza ki" a bíróság VÉTKES-nek... Ha és Amennyiben utána tudsz nézni az "ilyen" ügyeknek beláthatod, hogy a "törvények" NEM(!!!) a "mentésre" sietőket védi, hanem az "ilyen" "akárkiket"...!!! Szóval: CSAK(!) "óvatosan(!)" az "ilyen" - egyébként általam is JOGOS-nak tartott - "húzásokkal"... Már csak a SAJÁT "védelmünkben" is...

Csumega 2020.02.13. 06:38:13

@Körömcsiga: Neked is CSAK AZT tudom mondani, amit @nektarin005-nek írtam... Az ÉLET védelme - valóban - PRIORITÁST élvez, de(!) a "bizonyítási teher" TÉGED és Parancsnokodat terheli... A "bíróságok" pedig NEM(!) "szeretik" a TŰZOLTÓKAT (Mentőket), MERT az esetek legnagyobb %-ában IGAZUK van... Úgy gondolom: A Magunk "védelmében" is "mérlegelnünk" KELL...!!!

Arcade Macho 2020.02.13. 15:20:19

@Csumega: jol ertem hogy a vonulas soran bekovetkezo balesettel hozod parhuzamba azt hogy egy mentes soran levo epuletnel a tuzoltok merlegelni fognak hogy megkarcoljanak-e / lezuzzanak egy autot?

akkor amikor a tobb szazmillios szomszedos epuletet kell megvedeni akkor elkezdenek merlegelni hogy az oket akadalyozo auto az most egy 2 millas vagy egy 12 millas?

az elvre lennek kivancsi...
tehat legyen egy csaladi haz a prerin ahol tudjak hogy 40 milkas a csaladi haz, jon a riasztas, es mennek ki, aztan ha a haz elott egy 2 millas auto all ugy hogy akadalyoztatja a tuzoltokat, akkor nekiallnak, ha meg egy 80 millas Bentley akkor meg nem, hanem hagyjak leegni?

Arcade Macho 2020.02.13. 15:25:14

@Körömcsiga: "Ahelyett, hogy parkolóházat építenének, inkább még raknak oda irodaházakat nulla mélygarázzsal."

jol el van latva tomegkozlekedessel?
az 1es villamossal elerheto a hely? azzal az 1es villingerrel ami az agglomeracios rohamot hivatott levezetni es Kelenfoldi pu -n van a vegallomasa?
igen?
akkor minek kellene odarakni parkolohazat, azert hogy csalogassanak meg joval tobb autot?

Csumega 2020.02.13. 17:13:53

@Arcade Macho: Bocsánat, de: Nem a KÉT, különböző "károkozási" típust hoztam "párhuzamba", hanem a TŰZOLTÓK(Mentők) "elleni" Bírósági "gyakorlat"-ot...!!! AZT szerettem volna "közzé" tenni, hogy - jelenleg - NEM(!) számít a Bíróság ELŐTT, hogy "jogosan(!!!)" toltad-e el a szabálytalanul parkoló gépjárművet a FONTOSABB CÉL(!!!) érdekében... SAJNOS...

Arcade Macho 2020.02.14. 09:27:39

@Csumega: a birok ugy dontenek ahogy a torvenyben nekik ki van adva
a torvenyek kozul en a KRESZt ismerem, hogy hiaba haldoklik Terez anya a mentoben ha van egy barom aki nem adja meg az elsobbseget a mentonek akkor hiaba a nénónénó a mentosnek tilos belemennie rizikos athaladasi kiserletbe

ezzel szemben a torvenyi szabalyozasat a tuzesethez kivonulo tuzoltoknal nem ismerem, ezert gondoltam hogy rakerdezek, hogy esetleg a torveny ugy rendelkezik hogy merlegelni kell
esetleg azt is merlegelni lehet hogy a szomszed all a hazam ele a 40 millas jarganyaval es akkor kell hagyni a hazat hadd egjen? mert utana a TORVENY alapot ad arra hogy esetleg pereljem?

bpelhos 2020.02.24. 13:37:03

Tüskecsarnok alatti parkoló üresen tátong, tehát van alternatíva.
1000 Ft a napi parkolási díj (és 200 Ft az óradíj).
Van hétköznap nappali parkoló bérlet 8000 Ft + ÁFA összegért. Sajnos a Tüskecsarnok nem annyira profitéhes, hogy ezt mezei pórnépnek elérhetővé tegye, csak "nagy cégeknek", így mondja a portás.
süti beállítások módosítása