Sajnos sok bejelentenivaló akad a MÁV-hoz tartozó területeken, a bejelentések meg is érkeznek, de az állami vasút társaság ritkán javítja a hibákat.
Fotó: H B
El kell ismerni, nincs könnyű dolguk. A vállalat infrastruktúrája országosan szerteágazó, rengeteg és még annál is több állomás- és kiszolgáló épület, átjáró, felüljáró és így tovább. Másrészről nem szabad elfeledkezni a több tízezres alkalmazotti létszámról és az időről időre megítélt, óriási állami dotációról.
Mindezeket figyelembe véve sem lehet mást mondani: siralmas a MÁV hozzáállása a Járókelőre érkező bejelentésekhez (ugyanez igaz úgy általában céghez tartozó területek állapotára). Utoljára egy július 12-én érkezett bejelentésre reagáltak a cégtől (azóta még 12 vasút-témájú, megoldásra váró ügyet küldtek a felhasználóink a Járókelőre). Az utolsó, MÁV által megoldott bejelentés május 22-ei keltezésű (majd két hónappal később, július 12-én zártuk le az ügyet). Ha a teljes idei évet nézzük, az eddig eltelt csaknem nyolc hónap során 78 bejelentés érkezett a MÁV-hoz – ebből mindösszesen 9-nek „Megoldott” a státusza.
Beázásra hajlamos gyalogos felüljáró, üzemképtelen lift, autónyúzó vasúti átjáró (egy a sok hasonló ügy közül), szemétkupac (szintén egy a sok hasonló ügy közül), megsüllyedt projekt-tábla, a sor hosszan folytatható lenne.
De az utolsó szó legyen inkább a képeké. Mind megoldatlan státuszú bejelentés:
Nézd meg, hol és hogyan oldódnak meg a MÁV Zrt. illetékességébe tartózó problémák a Járókelőn.
Próbáld ki a Járókelő új, részletes térképes keresőjét. A térképes keresőnket az Innomax-díj támogatása révén készítettük el.