Ha megosztod, megoldod.

A Járókelő oldal 2012 óta segít a városlakóknak abban, hogy bejelenthessék a kátyúkat, letört szemeteseket, lekopott zebrákat és egyéb közterületi problémákat a lakóhelyükön.

Járókelő Megoldókulcs: Egyre veszélyesebbé válik a Hoszúréti-patak környéke

Járókelő Megoldókulcs: Egyre veszélyesebbé válik a Hoszúréti-patak környéke

2018. augusztus 02. - Somodi Dániel

Eltűnőben lévő fővárosi kerékpáros nyomok, biciklizhetetlen út a XV. kerületben, száraz hordó-szobor a Boráros téren, hiányzó lépcsők a Petőfi híd pesti hídfőjéről, a nagy étvágyú Hosszúréti-patak és a kerületi apróságok az eheti Megoldókulcsban. 

56137-58dbdeaca25ea.JPG

Fotó: Pál András

Szép lassan eltűnnek a kerékpáros nyomok a fővárosi aszfaltról
A megfelelő karbantartás híján gyorsan eltűnnek a kerékpáros nyomok a fővárosi utakról, jelentősen rontva a közlekedés biztonságán.

Nem javasolja az illetékes a kerékpáros közlekedést a XV. kerületi Szentmihályi úton
A nehézgépjármű forgalom miatt eltorzult az útpálya keresztmetszete (értsd „gyakorlatilag tönkre ment”), a megfelelő felújítási munkára nincs pénz az illetékes Budapest Közút ezért nem javasolja a kerékpáros közlekedést.

Nem folyik a víz a Borároson a hordó-szoborból
Tehát a Főváros válasza: a fővárosi önkormányzat tavaly felújította a szobrot, kivéve a gépezetet, „ami – a szobor környezetének teljes területével együtt – a híd építőjének kezelésébe tartozik”, viszont közlekedésbiztonsági és higiéniai szempontok sem teszik lehetővé, hogy állandóan víz csordogáljon a szoborból.

A Petőfi híd pesti hidfőjéről nem lehet lejutni a Duna-partra
Csak a Boráros téri tömegközlekedési csomóponthoz lehet gyalogosan, lépcsőkön lejutni a Petőfi híd pesti hídfőjéről. Arra sem a két világháború között, sem az első ötéves terv alatt végbement újjáépítéskor sem gondoltak, hogy a Duna-part is elérhető legyen közvetlenül a hídról.

Egyre veszélyesebbé válik Hosszúréti-patak környéke
Több mint egy évvel az eredeti bejelentés után most ott tart a Hosszúréti-patak és az épített környezet küzdelme, hogy a párhuzamosan futó villamos már nem használja a patakhoz közelebbi sínpárt.

tamogasd_1.png

II. kerület: Elkopott a vízelvezető csatorna vége a Frankel Leó utcában.

VIII. kerület: Szemét borítja a villamossíneket a Kőbányai úton.

IX. kerület: Fotókat mellékelve igazolta a BKK, hogy újakra cserélték az összefirkált menetrend-táblákat a Beöthy utcai megállóban.

X. kerület: A felhajtó szegélyének javítása közben a kerékpárútra jelentős mennyiségű törmelék került, megint csak a Kőbányai úton.

     Villámgyorsan kitisztította az illetékes Fővárosi Csatornázási Művek a Jászberényi úton eltömődött lefolyót.

XI. kerület: Eltűnnek a kerékpáros felfestések a Magyar Tudósok körútjáról.

XIV. kerület: Példás gyorsasággal cserélték ki a buszvégállomás összekarcolt üvegtábláit az Örs Vezér téren.

     A közeli villamosmegálló mellett napokkal ezelőtt megnyílt a föld és elnyelt egy kis térkövet.

     Lekopott a kerékpársáv felfestése a Thököly úton a Mexikói út és a Róna utca között, a Bosnyák tér felé vezető oldalon.

     Hetek óta befejezetlen villanypózna az Emma köz melletti zöldterületen.

XVI. kerület: Beszakadt az aszfalt egy Cukornád utcai csatornafedél tövében.

XX. kerület: Elbontották a Nagysándor utcai zebra útjából a korlát-sort.

XI. kerület: Építési törmelékkel feltöltött vízelvezető csatorna a Komáromi utcában.

Készítette a Járókelő Megoldókulcs csapat
Bardócz Csaba, Bikes Anita, Fónai Kende, Haris Gergely, Horváth Eszter, Le Marietta, Lukács Máté, Sági Kata, Somodi Dániel, Somodi-Nagy Szabolcs

Szólj hozzá!
Címkék:

A bejegyzés trackback címe:

https://jarokelok.blog.hu/api/trackback/id/tr6414157757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.