Ha megosztod, megoldod.

A Járókelő csapat 2012 óta segít a városlakóknak abban, hogy
bejelenthessék a kátyúkat, letört szemeteseket, lekopott zebrákat és
egyéb közterületi problémákat a lakóhelyükön.

Érintse meg a képernyőt - galéria betört BKK automatákból

Érintse meg a képernyőt - galéria betört BKK automatákból

2015. június 22. - Járókelők

Már olyan elméletet is hallottunk, hogy ez egy UX, azaz felhasználói élmény kérdés az új automatáknál. Miszerint az van rájuk írva nagybetűvel, hogy "Érintse meg a képernyőt", és egyesek ezt félreértik. Valószínű, hogy az automaták lassúsága, akadozása és a félreértés együtt adja ki azt, ami alább látható.

A Járókelő csapata nagyon szomorú ezek miatt a bejelentések miatt. Kérünk mindenkit, hogy legyen türelmes az új automatákkal. A BKK-tól és a T-Systems-től pedig várjuk a jelenség kivizsgálását az alábbiak alapján:

A BKK Zrt. bízik abban, hogy a 300 új automata elegendő lesz ahhoz, hogy megfelelően szolgálja ügyfelei kényelmét, vagyis jegyüket és bérletüket az igényeik szerint megvásárolhassák.
(Hivatalos válaszlevél részlete)

Az új automaták informatikai hálózatba kerültek bekötésre, ezért az üzemeltető cég az esetleges hibákról azonnal tájékoztatást kap a rendszertől. A hibák kijavítását azok észlelése után a szerződésben rögzített határidőn belül köteles megkezdeni, ellenkező esetben a részükre kifizetendő üzemeltetési díjat csökkentjük. A rendszer monitorozását elsődlegesen a T-Systems Magyarország Zrt. végzi, de Társaságunk is felügyeli.
(Hivatalos válaszlevél részlete)

Ez pedig a BKK kérése azokhoz, akik betört kezelőfelületű automatát jelentenek be (ezt a Járókelő.hu oldalon itt lehet megtenni):

Kérjük a tisztelt járókelőket, hogy a hasonló jellegű hibák bejelentésénél adják meg az automata azonosító számát, mert az jelentősen meggyorsítja a helyreállítási folyamatot.
(Hivatalos válaszlevél részlete)

5c335d735517e1e9a3cac68543010eb774b918e1.jpg

Kálvin tér, 47-49-es megálló, 2015. március 16. (Bejelentés a Járókelőn)

8151082_a611033672edac7d4d40e0c56b25c35c_wm.jpg

Keleti pályaudvar, 7-es busz megállója, 2015. április 12. (Index olvasói fotó)

1174549350f7e4df8dc4a664a73d20544ab2369b.jpg

Astoria buszmegálló, 2015. április 20. (Bejelentés a Járókelőn)

14334094885648_small.jpg

Széll Kálmán tér, mind a négy automata üvege betörve. 2015. május 27. (Bejelentés a Járókelőn)


1bb5c6e21ded328610780817022c5bab57b76343.jpg

Astoria aluljáró, 2015. június 4. (Bejelentés a Járókelőn)

719e1c49a38dce4a210f8d2fa397dbceac507422.jpg

Puskás Ferenc Stadion metróállomás D21-es automata, 2015. június 18. (Bejelentés a Járókelőn)

64da23085b4478ca389470cbec3d1e6dc916cefc.jpgPetőfi híd budai hídfő, C12-es automata, 2015. június 21. (Bejelentés a Járókelőn)

55deb1498e51241a6894c074dff07bcb6ef7fad1.jpg

Blaha Lujza tér, B05-ös automata, 2015. június 21. (Bejelentés a Járókelőn)

 

Kattints ide, ha értesíteni szeretnéd a BKK-t egy betört üvegű automatáról!

A bejegyzés trackback címe:

https://jarokelok.blog.hu/api/trackback/id/tr987563412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 18:52:07

Én is használtam BKV automatákat, el kell mondanom, nagyon idegesítő az, hogy van hogy szinte hozzáérek és már reagál, van hogy nyomkodom és nem reagál, mintha a nyomás erőssége is számítana, ami nyilván marhaság. Szerintem ezek szoftverhibásak, pontosabban nincsenek jól kalibrálva.

Persze aki betöri, azzal az összeset kifizettetném, mert azért nekem mindig sikerült bérletet vennem belőle, ami azért nagy előny, főleg hétvégén.
süti beállítások módosítása